Retur si garantii

In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumparat, in termen de 14 de zile calendaristice de la primirea coletului, fara a fi penalizat si fara a invoca un motiv.

Conform OUG 34/2014, produsele alimentare si cosmetice  constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere. 

Cu toate acestea, SC DOBROTA ALIN SRL va ofera posibilitatea de a returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice, dupa o anuntare in prealabil la adresa de email: contact@biove.ro sau la numarul de telefon: 0741.428.888

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

Produsele desigiliate.

      Produsele alimentare care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt   sensibile la temperatură, diferențe de umiditate, etc (de exemplu, polenul crud) pentru care, nu putem garanta depozitarea corectă din momentul în care s-a desfăcut coletul, până la termenul de retur.

Procedura de retur:

Clientul ne va contacta printr-o sesizare scrisa la adresa de email contact@biove.ro sau verbala la numarul de telefon 0741.428.888.

Un operator Biove va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de catre Sameday.

În urma discuției telefonice se va stabili o zi, respectiv o adresa de la care curierul va prelua coletul pentru retur, impreuna cu toate documentele primite initial.

Suma achitata initial de client va fi rambursata, in 30 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediul Biove.

Din aceasta suma se vor retine taxele de transport aferente returului.

           Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre client.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

 Observație:

Clientul va trebui sa ne furnizeze contul si banca unde se vor returna banii.